понеделник, 1 септември 2014 г.

ЛЯТНА ГРАДИНА


Здравейте, феички :)

Наистина отдавна не съм се появявала тук...но явно е защото лятото определено не ми е сезон за правене на картички. Ето на то почти е към края си...и мен чак сега ме застигна вдъхновението да направя нещичко.

Картичката, която ви показвам е предназначена да зарадва най-добрата ми приятелка за рождения й ден...и този път няма да съм многословна, хем да не ви отегчавам...а и искам да хвана поредното педизвикателство при Картичкофурии, че то почти е към края си...

Надявам се да ви хареса!


Включвам се в следните предизвикателства:

Картичкофурии - КФП 231 - Картичка с елемент от бирен картон - Моят елемент е пеперудката.

Card Mania - CMC#54 Butterflies and Bows / Пеперуди и панделки


П.П. Подготвила съм и малко писания за бродирането и моят начин на правене на картички, но честно казано не съм сигурна дали все още важи офертата, че то доста време мина /за мой голям срам/...Не знам и дали изобщо има интерес, все още...та съответо и не знам какво да правя....

Благодаря за търпението!

Няма коментари:

Публикуване на коментар