неделя, 14 септември 2014 г.

ЕСЕН, ЕСЕН...


Здравейте, момичета!

След толкова мокро и хладно лято, май на всички ни се иска есента да с малко по-топли багри...

Всъщност за първи път правя опит да направя есенна картичка и тъй като това лято се сдобих с доста материали по темата...реших да се пробвам.

И не е като да не се забавлявах...

С картичката ще участвам в зададеното от Ася Великова - АBCrafter предизвикателство при Картичкофурии - КФП 233"Есента и нейните ярки багри".

Най-забавната част за мен беше да направя есенните листенца. Честно казано много се гордея със себе си и как ми се получиха. На вас може и да ви се сторят нещо елементарно, но аз за първи път правя такива и съм много доволна. За листенцата използвах три цвята дистрес /vintage photo, wild honey и festive berries/. Първо дистреснах лист хартия, след това изрязах с пънч листенцата и накрая всяко отделно минах с crackle accents. Като изсъхнаха си станаха направо като истински. Да си призная  комбинацията между дистрес и бродерия започва все повече да ми харесва. Надявам се да се хареса и на вас.



Включвам се още и при:

Stampin' Royalty - Challenge 245 - color  challenge  - Тук заради есенната цветова комбинация


Penny's Paper Crafty - Challenge 194 - Stitching real or foux - Тук заради бродерията.


Благодаря за вниманието!

4 коментара:

  1. Ех че готина и весела картичка.Супер сладък мишо си избоцкала.Успех!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря от сърце! С удоволствие я избоцках! :)

      Изтриване
  2. Благодаря за невероятното участие в моето предизвикателство! Картичката е прекрасна - весела и цветна! А, бродерията.....ех, винаги е била моя слабост! Ася

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз благодаря за прекрасното предизвикателство и за хубавата и вдъхновяваща тема! А днес разбрах и че получателката и се е зарадвала много! Какво по-хубаво от това :)

      Изтриване