понеделник, 8 декември 2014 г.

ЖИВОТ ЗА ИВО


Здравейте, мили хора!

По принцип всяка година по коледно време се старая да правя поне по една картичка за някаква благотворителна кауза. Тази година някак обстоятелствата се стекоха така, че май каузата избра мен, а не обратно.

Тази точно картичка я направих за първият анонимен конкурс организиран във фейсбук групата "Бродирани картички". Като цяло съм доволна от конкурса, защото дори самото му наличие за мен означава, че любителите на бродирани картички, освен че стават все повече, ами и влагат изключително творчество и индивидуалност в направата. А това за мен означава изключително много, дори и само заради факта, че бродираната картичка започва да заема все по-достойно място в света на кардмейкинга.

А да подаря конкурсната си картичка точно за каузата на Иво ми хрумна след публикация на сестирчката му в групата "Бродирани картички". Сигурно е излишно да казвам, че историята му ме докосна, ще се радвам, ако докосне  и вас и ...заедно със съвместни усилия да помогнем на едно момче.

Това е неговата история в предаването "Предай нататък" по Btv.

Банковата му сметка:

POSTBANK
BG47BPBI79404078032501 – Иво Ивов Христов

И мястото във фейсбук, на което също можете да го подкрепите!

А това са датите на базарите, на които можете да подкрепите каузата и вие :)


Благодаря ви от сърце!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар