понеделник, 8 декември 2014 г.

АТС HOLDER


Здравейте, феички!

Този път ще се постарая да не съм многословна, но не обещавам :)

Показвам ви моите АТС картички за Коледната АТС размяна организирана от Деси в Картичкофурийски игри и размени.


Честно казано за целият период, през който съм сред вас съм участвала вече в доста АТС размени, но май за първи път се вреждам и за коледна -крайно време беше :)

Само по себе си участието ми в размени не е никак лошо, но излиза, че съм посъбрала доста АТС-картички от вашите...и нямам вече къде да си ги събирам. Реших да поразровя за урочета за кутийка тип "holder".


 Имаше доста интересни идeи, но като чели тази тук ми се стори най-подходяща в моят случай. Лошото на това уроче беше само, че мацката често излиза извън екран и повечето неща ги докарах малко по усет. Сетих се, че подобна идея за нещо като протмоне със стени "хармоника" беше споделила и Кат при Картишоците, но нещо не можах да го открия...но това тук е нещо подобно. :) Като цяло не е нещо сложно, но ми прибра доста АТС-тки и съм доволна!


И тъй като ме грабна коледната вълна и бях поразпиляла материалите и хартиите с джудета, спретнах и тази картичка-календарче. Тя вече е при притежателят си - единственият ни бродиращ мъж в софийската гобленарска група. Така или иначе с тях си спретваме често срещички, но коледните вървят и с бродирани подаръци :)


Включвам се в следните предизвикателства:

КФП 245 - Коледна картичка-кутийка - Надявам се моите картички и кутийка да се приемат като едно цяло :)

The Crazy Challenge - CCH #186 - Christmas/Коледа - тук е ясно :)

The Craft Place Challenge - Christmas - и тук е коледно предизвикателството.

The Corrosive Challenge Blog - Challenge #214 - Anything Goes -тук приемат всичко.

Cupcake Inspirations - Challenge 290 - ето снимката вдъхновение и цветова комбинация



Благодаря за вниманието! 

4 коментара:

  1. lovely project...thanks for sharing at cupcake inspirations

    Tina
    sweetie dt

    ОтговорИзтриване
  2. Awesome! Did you do all the needlework of the trees? Thank you for joining us this week at Cupcake Inspirations.
    - Sandy, DT Sweetie

    ОтговорИзтриване
  3. Nice project! Thanks for joining us at The Crazy Challenge.
    /Pillan

    ОтговорИзтриване
  4. Very clever! Thanks for joining us over at That Craft Place challenge. Hugs, Erin xx

    ОтговорИзтриване