петък, 10 юли 2015 г.

ЧРД, КАРТИШОК!

Мили, феи-картишочки!

Аз имах удоволствието да ви честитя рождения ден на живо, но и сега искам да ви кажа колко ми е ценен вашия блог за идеи! Пожелавам ви винаги да имате нестихващо вдъхновение и да сте все така вдъхновяващи за всички решили да вкусят от този шарен свят на творенето!

Когато тръгнах да обмислям с какво точно искам да ви зарадвам за вашия /и наш / празник бях сигурна само в едно, че искам да е нещо в много розово. Така, де кой вижда света през розовите очила? Кат, разбира се.



Исках също да е нещо, което да успее да ви зарадва. Това второто не бях много сигурна, че ще успея да го постигна. В смисъл това определено е първия микс медия проект, който правя за някой друг, а не за себе си. Но се постарах много, вложих цялото си сърце и се радвам, че се получи. Все още имам и гафове, де..като този, че заради матиращия ефект на гела сега не си личи, че има брокат по платното и захарния ми ефект се позагуби, но определено доста се гордея с резултата.

Нямаше как да не е и бродирано...то иначе е малък шанса да ми се получи, де. Останалото не, че не си личи от километри...но аз да си кажа...Вдъхновено е от тези две странички на любимката на всички в арт журналинга Вики Папайоану - тази и тази.

 

Както и от една дискусия във фейсбук групата на картишоците, където Кат ни пита как най-интересно да преведем на български "Take life one cup at a time". Имаше интересни предложения, но все с философска насоченост. Тогава аз казах, че за да стане по-шеговито ще трябва да смени вида на чашките с ракиени...Така, де българите няма как да ги разберем англичаните каква пък толкоз им е насладата от някакъв си чай. И тъй като реших да оставя алкохолната интерпретация по въпроса за Кат, започнах да обмислям други варианти за интерпретация. На мен определено най-голяма наслада в живота ми носят тортичките /то ми и личи/. И така ми хрумна варианта с кексчето. Като разбира се нямаше как да преведа надписа заради играта на думи, която се получава между "cup" и "cupcake"...пък и тортичката е съвсем подходяща за рожден ден...и така.

Самият купон беше много забавен и запомнящ се. Момичетата се бяха постарали и аз изобщо не усетих как минаха цели 4 часа. Имаше игри, сладки приказки и детска глъч. Направихме си готини тагчета по рецепта на Шми и правихме лексикон. Въпросите бяха свързани с картишочките и на мен се падна да правя сватба в керемиденочервен цвят, вдъхновена от Софи. То добре...излизане от зоната на комфорт...ама аз да ви призная в първия момент...так....и бяло петно. После се окопитих /след две кексчета/ и сътворих това керемидено и сърцато нещо. Надявам се да си имате хубав спомен от мен за вашия /и наш/ празник!

Включвам се в следните предизвикателства:

Картичкофурии - КФП  № 265 "Картичка със сърце" - сърцата се виждат, надявам се да мога да се включа с микс медия проект.

Хартиени вълшебства - № 19 "Забранено за картички" - Тук се надявам, ако не се вижда броката поне перличките да се броят за бляскав елемент.

Card Mania - CMC#70 Anything Goes / Всичко е позволено - Тук приемат всичко.

Благодаря, че ме направихте част от купона!

Прегръдки!

4 коментара:

  1. и ние ти благодарим, че беше част от купона, и за големите розови усмивки :) с които ни радваш! Страшно ти се радвам как се впускаш в приключенията с нас, и как винаги намираш начин да съчетаеш твоята вечна страст - гоблените с новите хобита и начинания. Усмивки и за теб, Усмивчице!

    ОтговорИзтриване
  2. Като почитател на бродерията просто няма как да не съм силно впечатлена от вградената такава в микс медия проект. Хареса ми. Благдоря за участитео в предизвикателството на Crad Mania. Успех и ще ви очакваме отново при нас.

    ОтговорИзтриване
  3. Lovely delicate creation!
    Thanks for playing at Card Mania Challenge.
    Ileanaxx

    ОтговорИзтриване