петък, 17 юли 2015 г.

МОРЕТО ЩЕ ПОЧАКА...

Здравейте, феички!

За мен тази година морето ще е мираж. Ама да не си помислите, че нещо ви се оплаквам. Напротив, съвсем съзнателен избор си ми е. Просто живота ми тръгна в една нова, но дълго чакана за мен посока. И сега е необходимо да вложа известно количество сили, време, енергия....а и средства....та нещата да потръгнат.

Та за момента ми остава само да се наслаждавам с удоволствие на вашите морски красоти, които категорично ми идват като свеж полъх...Макар да ми е ясно, че само с наслаждаване няма да мина и си ме присърбяват и ръчичките :)

Реших да си направя страничка, която да отрази точно тези мои настроения. Пък и нали трябва да се поразвихрим малко с Джелатосите...

Констатирах и още един странен факт...Дистрес мастилото "broken china" e едно от първите ми и любими като цвят мастила, а ето че осъзнах, че освен за боядисване на дантели и пробички разни,  до сега не съм го ползвала в проект. Беше време тази грешка да се поправи.




Грундирах си страничката, дистреснах я...и после си помацах и с Джелатосите - cotton candy, blueberry  и grape.  

Не мога да не споделя, че по въпроса с балончетата бях доста вдъхновена от Джиджи и както се досещате боичките  dylusions вече са ми в списъка с желания.

Взех си и идеята за печат с ролка от тоалетна хартия от ето тази дама. Макар да забелязах в последствие, че Кат го е споменавала този метод в Картишока. То всъщност препрочитайки Картишока забелязах, че Кат говори за домашните смеси с латекс и Ц 200 още през далечната 2013г., пък аз, уж редовен и попиващ читател на Картишока, някак си съм ги пропуснала тия неща покрай ушите...и чак сега русата ми глава ги зацепва някои работи...ама карай...




Останалото са изрезки от списания, които отразяват идеята, надпис...и готово.

Показвам в следните предизвикателства: 

Картишок - морето, чайките и сините вълни...уааау - Нали не си помислихте, че няма да се включа този месец при вас :)

The Crazy Challenge - summer vacation - лятна ваканция - Тук при мен по-скоро е липсата на ваканция или поне перспективите за такава...но се надявам, че става.


Благодаря за вниманието!

Няма коментари:

Публикуване на коментар