четвъртък, 17 септември 2015 г.

СБОГОМ, ЛЯТО!

Здравейте, феички!

И този път няма да съм многословна :)

Ще ви покажа поредното си слънчогледово творение. Макар, че всъщност тази страничка по-скоро беше нещо като генералната репетиция за паното със слънчогледи...нищо, че ви я показвам след него. Те спецките  винаги са казвали, че това им едно от основните предназначения на арт журналите - в тях можем да си запечатаме някоя и друга идея...Та този път аз така направих.  Първо хванах идеята и я направих на арт журнал страничка...и  след това я доразвих в паното.


Просто имах известни притеснения, че директно на паното може и да не успея да се справя. А като се има предвид, че паното беше за подарък...това се оказа един добър начин да си имам частичка от него запазена за спомен за мене си. :)

Като цяло съм доволна как ми се получи.

Включвам се буквално в последния момент при Картичкофурии - КФП 272 - Ботаника - Просто добавих надписа  goodbye summer и малко сухи цветя, които бяха част от букетите ми за рожденя ден /нали не се съмнявате, че бяха слънчогледи :)/ и реших да се включа в предизвикателството и да ви ги покажа.

Благодаря за вниманието :)

2 коментара:

  1. Друго си е да запазиш в тефтера няколко слънчеви усмихнати слънчогледи.

    ОтговорИзтриване
  2. Запазено и лятно настроение :)! Благодаря за участието в моето предизвикателство!!!!

    ОтговорИзтриване