четвъртък, 24 ноември 2016 г.

НАТУРАЛНО


Здравейте, феички!

Показвам ви едно платно, което за малко за пропусна да ви покажа.

Сътворих го на една чудесна сбирка на крафтърки, на която си се събрахме да помацаме. Започва да ми става много пристрастяващо да съм част от такива сбирки. Отразява ми се чудесно.

В случая много исках да направя нещо с естествени материали, защото определено си бях вдъхновена от Кат и нейното предизвикателство при Картичкофурии КФП 317 "Картичка с природни материали". И особено нейното платно за вдъхновение в предизвикателството. Тогава към онзи момент все още ми беше есенно на душата и ми се твореше нещо такова, но не в най-типично есенните цветове.

Е, май ми се получи. Макар, че този краен резултат не си е само мое постижение, а имах доста подкрепа от Кат и Шми.


Показвам и при Картишочките ММП 17 "Използвай дизайнерска хартия" - Не мога да не покажа и там и то не само, защото темата е уж лесна за правене...Просто Картишочките си ме вдъхновиха много за да го има това платно.

Благодаря за вниманието!

2 коментара:

  1. Усмивке, страхотно е платното, много добре ти се получи микса от разноцветни материали, а идеята си беше оригинална от самото начало.

    ОтговорИзтриване
  2. Прелест просто:):):)!Много истинско от материалите до посланието.Прегръдка!

    ОтговорИзтриване